accessible

Zwiedzamy Tatry

W ramach szkolnej wycieczki uczniowie klasy 3C i 3D wraz z wychowawcami: p. E. Sielicką i K. Derehajło wyruszyli na wyprawę w Tatry. Na szlaku naszej podróży pierwszym punktem był pobyt w Sanktuarium Matki Bożej Częstochowskiej na Jasnej Górze. Wzmocnieni duchowo bez przeszkód dotarliśmy do Murzasichle, gdzie Dom Wczasowy Parzenica stał się na czas wycieczki naszym domem. Przez dwa kolejne dni organizowaliśmy wędrówki do ciekawych miejsc w polskich Tatrach: do Doliny Kościeliskiej, nad Smreczyński Staw, na Gubałówkę i Morskie Oko, skąd podziwialiśmy piękne widoki. Bogata rzeźba i wyjątkowy skalny krajobraz: ostre szczyty, skaliste turnie z ośnieżonymi żlebami robiły fenomenalne wrażenie. Zachwycała także piękna tatrzańska przyroda. Ogromną atrakcją było Morskie Oko, które wyglądało niesamowicie. W tafli jeziora odbijały się okoliczne szczyty. Przy słonecznej pogodzie fantastycznie prezentowała się panorama szczytów tatrzańskich. Po powrocie do Zakopanego zrealizowaliśmy obowiązkowy punkt programu wszystkich wycieczek – zakupy na Krupówkach. Wieczorem zorganizowaliśmy ognisko na tle pięknej scenerii Tatr a rano wyruszyliśmy do domu. Po drodze czekało nas jeszcze zwiedzanie pełnego uroku Krakowa. Szczęśliwie dotarliśmy do Siemiatycz przywożąc ze sobą dużą porcję niesamowitych wrażeń.